...............


Уважаемые посетители! Приносим свои извинения за несанкционированную рекламу, размещённую на сайте.


Школа «Гипанис –ЭОС» вводит формы обучения: экстернат,
дистанционное обучение






Объявляется набор учащихся в первый класс
на 2017 - 2018 учебный год


Подробнее...


Объявляется набор учащихся в пятый класс
на 2017 - 2018 учебный год


Подробнее...


Объявляется набор учащихся в X-XI классы
на 2017- 2018 учебный год


Подробнее...






ВСЕ ФЛАГИ К НАМ




НОВОСТИ!




Запрошуємо колег, співробітників, випускників школи на свято з нагоди двадцятиріччя школи «Гіпаніс- ЕОС»
8 грудня о 12.00!



Мы гордимся достижениями наших выпускников!

Выпускник школы «Гипанис» Стас Матвиенко привлек $5 миллионов от Greycroft и Andreessen Horowitz.

ДЕТАЛИ




















Советы психолога детям и родителям


Частная школа "Гипанис-ЭОС"  >  Учителя рекомендуют!


Поради практичного психолога:
Як грати з гіперактивними дітьми

(поради для батьків та дорослих)


Підбираючи ігри (особливо рухливі) для гіперактивних дітей, необхідно враховувати наступні особливості таких дітей: дефіцит уваги, імпульсивність, дуже високу активність, а також невміння тривалий час підкорятися груповим правилам, вислуховувати і виконувати інструкції (загострювати увагу на деталях), швидку стомлюваність.

У грі їм важко чекати своєї черги і рахуватися з інтересами інших. Тому включати таких дітей у колективну роботу доцільно поетапно. Починати можна з індивідуальної роботи, потім залучати дитину до ігор у малих підгрупах і тільки після цього переходити до колективних ігор.

Бажано використовувати ігри з чіткими правилами, що сприяють розвитку уваги.

Тренування слабких функцій теж варто проводити поетапно. Спочатку треба підбирати такі вправи й ігри, що сприяли б розвитку тільки однієї функції. Наприклад, ігри, спрямовані на розвиток тільки уваги, учать дитину контролювати свої імпульсивні дії.

Окремим етапом у роботі може стати використання ігор, що допоможуть дитині придбати навички контролю рухової активності.

Провівши роботу з тренування однієї слабкої функції й одержавши результати, можна підбирати ігри на тренування відразу двох функцій. Як уже відзначалося, починати краще з індивідуальних форм роботи, щоб дитина могла чітко засвоїти вимоги педагога, а потім поступово залучати її до колективних ігор. При цьому треба намагатися зробити так, щоб було цікаво. Коли у неї з’явиться досвід участі в іграх і вправах, спрямованих на розвиток одразу двох слабких функцій (увага і контроль імпульсивності, увага і контроль рухової активності й ін.), можна переходити до більш складних форм роботи з одночасного (в одній і тій же грі) відпрацьовання всіх трьох функцій.



Пам’ятка для дорослих, або Правила роботи з гіперактивними дітьми


    * Працювати з дитиною на початку дня, а не ввечері.
    * Зменшити робоче навантаження дитини.
    * Поділяти роботу на більш короткі, але більш часті періоди. Використовувати фізкультхвилинки.
    * Бути драматичним, експресивним педагогом.
    * Знизити вимоги до акуратності на початку роботи, щоб сформувати почуття успіху.
    * Посадити дитину під час занять поруч з дорослим.
    * Використовувати тактильний контакт (елементи масажу, дотику,поглажування).
    * Домовлятися з дитиною про ті чи інші дії заздалегідь.
    * Давати короткі, чіткі і конкретні інструкції.
    * Використовувати гнучку систему заохочень і покарань.
    * Заохочувати дитину відразу ж, не відкладаючи на майбутнє.
    * Надавати дитині можливість вибору.
    * Залишатися спокійним.
    * Немає холоднокровності – немає переваги!



Рухливі ігри


    * «Знайди відмінність». Розвиток уміння зосереджувати увагу на деталях.
Дитина малює будь-яку нескладну картинку (котик, будиночок і ін.) і передає дорослому, а сама відвертається. Дорослий домальовує кілька деталей і повертає картинку. Дитина повинна помітити, що змінилося в малюнку. Потім дорослий і дитина можуть помінятися ролями.
Гру можна проводити і з групою дітей. У цьому випадку діти по черзі малюють на дошці який-небудь малюнок і відвертаються (при цьому можливість руху не обмежується). Дорослий домальовує кілька деталей. Діти, глянувши на малюнок, повинні сказати, які зміни відбулися.
    * «Ласкаві лапки»
    * «Кричали – шепотіли – мовчалки»
    * «Мінялки»
    * «Розмова з руками»
    * «Говори!»
    * «Броунівський рух»
    * «Година тиші і година «можна»
    * «Передай м’яч»
    * «Роззяви»
    * «Розстав посади»
    * «Заборонений рух»
    * «Слухай оплеска!»
    * «Давайте привітаємося»



Піскова терапія

Метод піскової терапії впевнено зайняв своє гідне місце серед різноманітних методів психологічної, психокорекційної та психотерапевтичної допомоги дітям, підліткам та дорослим. Цей метод являє собою одну з незвичайних технік аналітичного процесу, під час якого дитина (часто підліток, дорослий) будує власний світ в мініатюрі з піску й невеликих фігурок. Це метод, перевірений часом, що має за собою цікаве минуле.

Дитина виражає на піску те, що спонтанно виникає протягом заняття. У процесі роботи, дитина може змішувати пісок з водою, якщо ій необхідно сформувати пагорби, гори, або створити різні вологі ландшафти. Крім того, у роботі використовується безліч мініатюрних фігур: людей, тварин, дерев, будинків, автомобілів, мостів, релігійних символів, ще багато іншого.

Пісок – незвичайний, приємний матеріал: коли ми занурюємо руки в сухий пісок, з’являється щось схоже на брижі на воді. Ми можемо також переносити пісок, створювати тонкі форми, вітер і пісок у сукупності викликають образи пустелі.

Змішаний з водою, пісок стає більш темним і здобуває властивості землі. Пісок стає стійким і йому можна додати форму. Так ми можемо створювати ландшафти або тривимірні структури всіх видів. Можна сказати, що дитині на годину надається невідомий всесвіт, усередині якого вона може створювати свій індивідуальний світ. Дитина не може нам розповісти про свої проблеми як дорослий, але вона може зробити це за допомогою піскових картин.

Цей метод можна використовувати в роботі з дітьми від трьох років (а також, як один з етапів у роботі з підлітками й дорослими, з наступним спектром проблем:

    * різні форми порушень поведінки;
    * проблеми у взаєминах з дорослими (батьками, вихователями, вчителями) і однолітками;
    * підвищена тривожність, страхи;
    * складності, пов’язані зі змінами в сім’ї (розлучення, поява молодшої дитини, і т.д.) і в соціальних ситуаціях (дитячий садок, школа);
    * психосоматичні захворювання;
    * неврози.



Психологічна підтримка до незалежного оцінювання та іспитів

-Якщо ти думаєш, що програєш, то програєш.
-Якщо ти думаєш, що не зможеш, то не зможеш.
-Якщо ти хочеш, але боїшся, то не досягнеш мети.
-Якщо ти чекаєш на невдачу, вона прийде до тебе.
-Успіх завжди з тим, хто його прагне.
-Справжній двобій відбувається у твоєму розумі.
-Якщо ти думаєш про перемогу, то переможеш.
-Повір у себе, щоб виграти.



Правила підготовки до іспиту

Успіх завжди з тим, хто його прагне.

     1. Запорукою підтримання інтелектуальної форми є добра фізична форма.
     2. Перш ніж починати роботу, усвідом, що ти повинен зробити, скільки це має забрати часу, визнач порядок роботи.
     3. Плануючи графік роботи, пам’ятай, що найвища продуктивність праці настає через 20-30 хв. після початку роботи. Найскладніші завдання доцільно виконувати саме тоді. Простіші й цікавіші – наприкінці. Проте якщо тобі важко, починай роботу з цікавішого.
     4. Заздалегідь облаштуй своє робоче місце так, щоб тобі не відволікало від навчання, а всі потрібні предмети були напохваті.
     5. Намагайся у процесі роботи дотримуватися визначеного графіка.
     6.Починай роботу, відпочивши. Найкращий відпочинок – 1,5 – години сну або прогулянка, спорт, допомога батькам по господарству. Але не більше, інакше знову втомишся.
     7. Першу годину можна працювати без перерви, а далі мають бути 5-10 –хвилвнні перерви через кожні 40 – 50 хв. напруженої роботи, під час яких можна виконувати фізичні вправи. Не роби відпочинок тривалим.
     8. Якщо якесь завдання не можеш виконати одразу, не розгублюйся, спробуй повторити за якийсь час.
     9. Також май на увазі: розпочинати будь-яку серйозну роботу, розумову чи фізичну, варто не раніше ніж через 20-30 хв. після доброї порції їжі (з’ївши маленький бутерброд чи випивши склянку соку, такой паузи робити не потрібно). Перед навчанням не бажано вживати жирну їжу, бо від неї хилить на сон – організм зосереджується на перетравленні калорійних продуктів і кров від мозку прибуває до шлунка.
    10.Залежно від психологічного типу («жайворонок» або «сова») максимально викорис-товуй вранішній або вечерній час.
    11. Починай вчити важкий матеріал, легший залишай на кінець.
    12. Не втрачай почуття впевненості у власних силах. Якщо це раптом трапилось, скороти обсяг завдань, щоб виконати їх успішно. Тримайся на позиції переможця, але не бійся й поразок.



Пам’ятка, як найкраще запам’ятати матеріал

     1. Знай свій найпродуктивніший вид пам’яті та спирайся на нього.
     2. Особливо напружуй свою пам’ять на початку і в кінці уроку чи тексту, адже ці місця найгірше запам’ятовуються.
     3. При сортуванні та класифікації матеріалу для запам’ятовування не забувай про обсяг короткострокової пам’яті 10 знаків (+_ 2 знаки).
     4.Для міцного запам’ятовування матеріалу вистачить уважно прослухати чи прочитати інформацію.
     5. Механічне повторення ефективне, коли треба запам’ятати правила, формули, дати, фактичний матеріал.
     6. Спробуйте знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі, проведіть якусь паралель з особистим життям, власним досвідом. Адже цікаве запам’ятовується набагато легше.
     7.Давно помічено, що найлегше забути тільки-но вивчене – це спробувати тут-таки запам’ятати щось цілковито інше. Знаючи про це, не вчіть історію одразу після математики. Краще почитати літературу.
     8. Намагайся уявляти інформацію, яку треба засвоїти у незвичайному поєднанні. Наприклад, уявивши дату прийняття християнства на Русі у вигляді великих цифр, які світяться у воді, ви легко запам’ятаєте її.
     9. Повторювати матеріал треба вдумливо, зосередившись на змісті. 20-30 % інформації, якщо її не повторювати, втрачається за перші 10 годин після «завантаження».
    10. Запам’ятовування буде значно кращим, якщо спробуєте знайти в тексті провідну думку, виділити її аргументацію, визначите перехід до наступної – працюйте у книжці з олівцем, робіть помітки.



Подняться наверх


Частная школа "ГИПАНИС-ЭОС", г. Николаев. Все права защищены © 2017