...............


Шановні відвідувачі! Приносимо свої вибачення за несанкціоновану рекламу, розміщену на сайті.


Школа «Гіпаніс-ЕОС» вводить форми навчання: екстернат,
дистанційне навчання.






Оголошується набір учнів до першого класу
на 2018 - 2019 навчальний рік


Детальніше...


Оголошується набір учнів до п'ятого класу
на 2018 - 2019 навчальний рік


Детальніше...


Оголошується набір учнів у X-XI класи
на 2018 - 2019 навчальний рік


Детальніше...






ВСІ ПРАПОРИ ДО НАС



НОВИНИ!


21 вересня - Міжнародний день миру!

Учні та вчителі школи "Гіпаніс-ЕОС" пропонують провести всеукраїнську акцію "Українські діти за мир".

ВІДЕО


День здоров'я

ФОТОРЕПОРТАЖ


13 вересня - день програміста

Учні 8 - 11 класів нашої школи взяли участь у проекті Асоціації «Інформаційні технології України».

Детальніше...


Запрошуємо до акції
"Ми за мир"!


ВІДЕОРОЛИК


Гончарне мистецтво у літньому таборі


Браво, Стас Матвієнко!
Школа пишається своїм випускником!


23 лютого мобільний додаток випускника нашої школи став додатком дня за версією компанії Аpple і увійшов у топ-200 кращих додатків 2018 року

Детальніше...


ОНОВЛЕННЯ НА СТОРІНЦІ
"Наша відеогалерея"


Фільм "Школі" Гіпаніс - ЕОС" 20 років"


ОНОВЛЕННЯ НА СТОРІНЦІ
"Наша фотогалерея"


Фоторепортаж зі святкування ювілею






ФОТОРЕПОРТАЖ





















Советы логопеда родителям


Частная школа "Гипанис-ЭОС"  >  Учителя рекомендуют!



Шановні батьки!


Ось і настав той день, коли Ваша улюблена дитина пішла до школи.

Проводжаючи дитину в перший клас, батьки сподіваються, що вона вчитиметься охоче й успішно. Якщо ж надії не справджуються, то причини невдач вони починають шукати насамперед у школі, системі навчання, упередженому або байдужому ставленні вчителя. Але найчастіше причиною шкільних проблем дитини є її недостатній мовленнєвий розвиток. Це може виявлятися в дефектах звуковимови, мізерності словникового запасу, невмінні граматично правильно узгоджувати слова в реченні тощо. Подібні прояви у дошкільий період, зазвичай, не насторожують батьків, бо дитина, на їхню думку, достатньо вільно користується мовою.

Однак у школі до мови ставлять високі вимоги, і дитина з недостатнім мовленнєвим розвитком потрапляє у складне становище. Виникають труднощі в процесі оволодіння навичками читання і письма, з'являються стійкі специфічні помилки (пропуски чи заміна букв і складів, недописування або недочитування слів, переставляння частин слова тощо). Такі недоліки читання і письма називаються відповідно дислексією і дисграфією.

В окремих випадках необхідна спеціальна логопедична робота, в інших – дитині можуть допомогти самі батьки, вихователі, вчителі. Від підготовки дитини та її сім`ї до нових умов залежить те, як дитина буде навчатися, чи стане радісним і щасливим цей період у її житті.

Кількість дітей з мовленнєвою патологією на сьогодняшній час має тенденцію до збільшення. Мовленнєві порушення негативно впливають на розвиток розумових здібностей, поведінку і соціалізацію дитини в цілому. Патологія мовлення знижує успішність в школі і найчастіше є наслідком шкільної дезадаптації.

З досвіду роботи логопедів слідує, що більшості дітей при випуску з дитячого садка рекомендується школа, де працює логопед. В дитячі поліклініки звертаються школярі з дисграфією, які відвідували логопедичні групи. Тому питання щодо підвищення ефективності роботи логопеда залишається актуальним.


Основна мета навчання рідної мови у школі полягає в формуванні особистості, яка володіє вміннями і навичками вільно користуватись мовними засобами.

Навчання на корекційний заняттях з логопедом в нашій школі відбуваються в рамках особистісно – орієнтованого підходу, який враховує рівень мовленнєвого розвитку та мовленнєві здібності, індивідуальні особливості кожної дитини.

Провідною формою корекційних занять на шкільному логопункті є заняття різних типів:

    * індивідуальні;
    * індивідуально-групові;
    * групові.

Дітям подобаються ти види навчальної діяльності, які дають їм матеріал для роздумів, можливість виявляти самостійність, винахідливість та творчість. Найвільніше діти себе почувають і розвиваються у грі, де найсприятливіша атмосфера для спілкування. Логопедичні заняття проводяться цікаво, в захоплюючій ігровій та навчальній формі, де використовується один із напрямків методичного оновлення уроків в початковій школі – проведення їх на основі інтеграції навчального матеріалу з тематикою корекційних занять, об`єднаних навколо однієї теми.


Сподіваємось, що наші поради стануть у пригоді вчителям початкових класів, вихователям, турботливим батькам. Вони дадуть змогу урізноманітнити матеріал, зацікавити дітей у виробленні правильної вимови звуків.


Подняться наверх


Частная школа "ГИПАНИС-ЭОС", г. Николаев. Все права защищены © 2018