...............


Шановні відвідувачі! Приносимо свої вибачення за несанкціоновану рекламу, розміщену на сайті.


Школа «Гіпаніс-ЕОС» вводить форми навчання: екстернат,
дистанційне навчання.






Оголошується набір учнів до першого класу
на 2019 - 2020 навчальний рік


Детальніше...


Оголошується набір учнів до п'ятого класу
на 2019 - 2020 навчальний рік


Детальніше...


Оголошується набір учнів у X-XI класи
на 2019 - 2020 навчальний рік


Детальніше...






ВСІ ПРАПОРИ ДО НАС



НОВИНИ!




Новорічне свято в молодшій школі:
«Космічна подорож»


Шкільна вистава
«Новорічні пригоди Шерлока Холмса»







Вітаємо шкільну родину зі святом!

17 грудня школі "Гіпаніс-ЕОС" виповнюється 22 роки від дня заснування.

ФОТОРЕПОРТАЖ


Міжнародний день захисту прав людини

ФОТОРЕПОРТАЖ


День мистецтва

ФОТОРЕПОРТАЖ


День Гідності та Свободи

ФОТОРЕПОРТАЖ


ОНОВЛЕННЯ НА СТОРІНЦІ
"Вчителі рекомендують!"


Поради батькам п'ятикласників


28 жовтня - День визволення України від фашистських загарбників

ФОТОРЕПОРТАЖ


Шкільний табір на осінніх канікулах

ФОТОРЕПОРТАЖ





29 жовтня учні школи «Гіпаніс-ЕОС» відправились в захоплюючу подорож і відвідали музей цікавих наук в м.Одеса.

Детальніше...


Світлана, щиро вітаємо з новою перемогою!





Бажаємо нових досягнень. Хай доля посміхається і все задумане збувається!



День здоров'я





ФОТОРЕПОРТАЖ


Вітаємо ученицю 5 - Б класу, Книш Марію!

яка посіла ІІ місце у Всеукраїнському фестивалі дитячої художньої творчості «Єдина родина».






9 сентября.
Перша робоча лінійка і вже є нагороди.
Це ще раз доводить, що учні школи «Гіпаніс - ЄОС» найрозумніші та найталановитіші. Усіх вітаємо з нагородами!







Браво, Стас Матвієнко!
Школа пишається своїм випускником!




Компанія Allset випускника МПЗОШ І-ІІІ «Гіпаніс-ЕОС» Станіслава Матвієнко продовжує завойовувати американський ринок.

Детальніше...


Учні школи у туристичній мандрівці Європою

ФОТОРЕПОРТАЖ




















Советы логопеда родителям


Частная школа "Гипанис-ЭОС"  >  Учителя рекомендуют!



Шановні батьки!


Ось і настав той день, коли Ваша улюблена дитина пішла до школи.

Проводжаючи дитину в перший клас, батьки сподіваються, що вона вчитиметься охоче й успішно. Якщо ж надії не справджуються, то причини невдач вони починають шукати насамперед у школі, системі навчання, упередженому або байдужому ставленні вчителя. Але найчастіше причиною шкільних проблем дитини є її недостатній мовленнєвий розвиток. Це може виявлятися в дефектах звуковимови, мізерності словникового запасу, невмінні граматично правильно узгоджувати слова в реченні тощо. Подібні прояви у дошкільий період, зазвичай, не насторожують батьків, бо дитина, на їхню думку, достатньо вільно користується мовою.

Однак у школі до мови ставлять високі вимоги, і дитина з недостатнім мовленнєвим розвитком потрапляє у складне становище. Виникають труднощі в процесі оволодіння навичками читання і письма, з'являються стійкі специфічні помилки (пропуски чи заміна букв і складів, недописування або недочитування слів, переставляння частин слова тощо). Такі недоліки читання і письма називаються відповідно дислексією і дисграфією.

В окремих випадках необхідна спеціальна логопедична робота, в інших – дитині можуть допомогти самі батьки, вихователі, вчителі. Від підготовки дитини та її сім`ї до нових умов залежить те, як дитина буде навчатися, чи стане радісним і щасливим цей період у її житті.

Кількість дітей з мовленнєвою патологією на сьогодняшній час має тенденцію до збільшення. Мовленнєві порушення негативно впливають на розвиток розумових здібностей, поведінку і соціалізацію дитини в цілому. Патологія мовлення знижує успішність в школі і найчастіше є наслідком шкільної дезадаптації.

З досвіду роботи логопедів слідує, що більшості дітей при випуску з дитячого садка рекомендується школа, де працює логопед. В дитячі поліклініки звертаються школярі з дисграфією, які відвідували логопедичні групи. Тому питання щодо підвищення ефективності роботи логопеда залишається актуальним.


Основна мета навчання рідної мови у школі полягає в формуванні особистості, яка володіє вміннями і навичками вільно користуватись мовними засобами.

Навчання на корекційний заняттях з логопедом в нашій школі відбуваються в рамках особистісно – орієнтованого підходу, який враховує рівень мовленнєвого розвитку та мовленнєві здібності, індивідуальні особливості кожної дитини.

Провідною формою корекційних занять на шкільному логопункті є заняття різних типів:

    * індивідуальні;
    * індивідуально-групові;
    * групові.

Дітям подобаються ти види навчальної діяльності, які дають їм матеріал для роздумів, можливість виявляти самостійність, винахідливість та творчість. Найвільніше діти себе почувають і розвиваються у грі, де найсприятливіша атмосфера для спілкування. Логопедичні заняття проводяться цікаво, в захоплюючій ігровій та навчальній формі, де використовується один із напрямків методичного оновлення уроків в початковій школі – проведення їх на основі інтеграції навчального матеріалу з тематикою корекційних занять, об`єднаних навколо однієї теми.


Сподіваємось, що наші поради стануть у пригоді вчителям початкових класів, вихователям, турботливим батькам. Вони дадуть змогу урізноманітнити матеріал, зацікавити дітей у виробленні правильної вимови звуків.


Подняться наверх


Частная школа "ГИПАНИС-ЭОС", г. Николаев. Все права защищены © 2020