...............


Шановні відвідувачі! Приносимо свої вибачення за несанкціоновану рекламу, розміщену на сайті.


Школа «Гіпаніс-ЕОС» вводить форми навчання: екстернат,
дистанційне навчання.






Оголошується набір учнів до першого класу
на 2018 - 2019 навчальний рік


Детальніше...


Оголошується набір учнів до п'ятого класу
на 2018 - 2019 навчальний рік


Детальніше...


Оголошується набір учнів у X-XI класи
на 2018 - 2019 навчальний рік


Детальніше...






ВСІ ПРАПОРИ ДО НАС



НОВИНИ!


ОНОВЛЕННЯ НА СТОРІНЦІ
"Вчителі рекомендують!"


Пам’ятка для батьків щодо безпеки дітей


ГОЛОДОМОР 1932-1933
УРОКИ ПАМ'ЯТІ



22.11.2018 до учнів 1 - 4 класів завітала дитяча поетеса - Карпуніна Валентина Євгенівна.

ФОТОРЕПОРТАЖ




ДЕНЬ ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ


20.11.2018 учні 3 - 4 класів школи «Гіпаніс-ЕОС» завітали з дружнім візитом в школу «Ор Мінахім»

ФОТОРЕПОРТАЖ


Декада української мови, присвячена Дню української писемності

ФОТОРЕПОРТАЖ


Учні школи у туристичній мандрівці Європою

ФОТОРЕПОРТАЖ


Шкільний табір на осінніх канікулах

ФОТОРЕПОРТАЖ


День захисника України

ФОТОРЕПОРТАЖ


День вчителя

ФОТОРЕПОРТАЖ


21 вересня - Міжнародний день миру!

Учні та вчителі школи "Гіпаніс-ЕОС" пропонують провести всеукраїнську акцію "Українські діти за мир".

ВІДЕО


День здоров'я

ФОТОРЕПОРТАЖ


13 вересня - день програміста

Учні 8 - 11 класів нашої школи взяли участь у проекті Асоціації «Інформаційні технології України».

Детальніше...


Запрошуємо до акції
"Ми за мир"!


ВІДЕОРОЛИК


Браво, Стас Матвієнко!
Школа пишається своїм випускником!


23 лютого мобільний додаток випускника нашої школи став додатком дня за версією компанії Аpple і увійшов у топ-200 кращих додатків 2018 року

Детальніше...


ОНОВЛЕННЯ НА СТОРІНЦІ
"Наша відеогалерея"


Фільм "Школі" Гіпаніс - ЕОС" 20 років"


ОНОВЛЕННЯ НА СТОРІНЦІ
"Наша фотогалерея"


Фоторепортаж зі святкування ювілею






















Советы логопеда родителям


Частная школа "Гипанис-ЭОС"  >  Учителя рекомендуют!



Шановні батьки!


Ось і настав той день, коли Ваша улюблена дитина пішла до школи.

Проводжаючи дитину в перший клас, батьки сподіваються, що вона вчитиметься охоче й успішно. Якщо ж надії не справджуються, то причини невдач вони починають шукати насамперед у школі, системі навчання, упередженому або байдужому ставленні вчителя. Але найчастіше причиною шкільних проблем дитини є її недостатній мовленнєвий розвиток. Це може виявлятися в дефектах звуковимови, мізерності словникового запасу, невмінні граматично правильно узгоджувати слова в реченні тощо. Подібні прояви у дошкільий період, зазвичай, не насторожують батьків, бо дитина, на їхню думку, достатньо вільно користується мовою.

Однак у школі до мови ставлять високі вимоги, і дитина з недостатнім мовленнєвим розвитком потрапляє у складне становище. Виникають труднощі в процесі оволодіння навичками читання і письма, з'являються стійкі специфічні помилки (пропуски чи заміна букв і складів, недописування або недочитування слів, переставляння частин слова тощо). Такі недоліки читання і письма називаються відповідно дислексією і дисграфією.

В окремих випадках необхідна спеціальна логопедична робота, в інших – дитині можуть допомогти самі батьки, вихователі, вчителі. Від підготовки дитини та її сім`ї до нових умов залежить те, як дитина буде навчатися, чи стане радісним і щасливим цей період у її житті.

Кількість дітей з мовленнєвою патологією на сьогодняшній час має тенденцію до збільшення. Мовленнєві порушення негативно впливають на розвиток розумових здібностей, поведінку і соціалізацію дитини в цілому. Патологія мовлення знижує успішність в школі і найчастіше є наслідком шкільної дезадаптації.

З досвіду роботи логопедів слідує, що більшості дітей при випуску з дитячого садка рекомендується школа, де працює логопед. В дитячі поліклініки звертаються школярі з дисграфією, які відвідували логопедичні групи. Тому питання щодо підвищення ефективності роботи логопеда залишається актуальним.


Основна мета навчання рідної мови у школі полягає в формуванні особистості, яка володіє вміннями і навичками вільно користуватись мовними засобами.

Навчання на корекційний заняттях з логопедом в нашій школі відбуваються в рамках особистісно – орієнтованого підходу, який враховує рівень мовленнєвого розвитку та мовленнєві здібності, індивідуальні особливості кожної дитини.

Провідною формою корекційних занять на шкільному логопункті є заняття різних типів:

    * індивідуальні;
    * індивідуально-групові;
    * групові.

Дітям подобаються ти види навчальної діяльності, які дають їм матеріал для роздумів, можливість виявляти самостійність, винахідливість та творчість. Найвільніше діти себе почувають і розвиваються у грі, де найсприятливіша атмосфера для спілкування. Логопедичні заняття проводяться цікаво, в захоплюючій ігровій та навчальній формі, де використовується один із напрямків методичного оновлення уроків в початковій школі – проведення їх на основі інтеграції навчального матеріалу з тематикою корекційних занять, об`єднаних навколо однієї теми.


Сподіваємось, що наші поради стануть у пригоді вчителям початкових класів, вихователям, турботливим батькам. Вони дадуть змогу урізноманітнити матеріал, зацікавити дітей у виробленні правильної вимови звуків.


Подняться наверх


Частная школа "ГИПАНИС-ЭОС", г. Николаев. Все права защищены © 2018